Jak to zwykle bywa, Google nie musiał długo czekać na tę spamerską taktykę.
Kiedy wprowadził aktualizację Panda, zadbał o to, aby oflagować i karać witryny, które to robią.
Dlatego strony miast mogą zaszkodzić Twojemu SEO i ukarać Twoją witrynę.
Ale nie, jeśli zrobisz je dobrze.
To prowadzi nas do…
Skorzystaj z Profilu Firmy w Google
Pamiętaj, że misją Google jest organizowanie i dostarczanie użytkownikom Internetu najbardziej odpowiednich i wiarygodnych informacji.
Jej celem jest zapewnienie ludziom dokładnie tego, czego szukają.
Oznacza to, że jeśli uda im się zweryfikować Twoją firmę, będziesz mieć większą szansę na zajęcie pozycji w SERP.
Wejdź do Profilu Firmy w Google.
Rejestrując się w Profilu Firmy w Google, potwierdzasz Google dokładnie, co oferujesz i gdzie się znajdujesz.
Z kolei Google będzie mieć pewność, że udostępni Twoje treści osobom wyszukującym.
Dobra wiadomość jest taka, że Profil Firmy w Google jest bezpłatny i łatwy w użyciu.
Po prostu utwórz konto, zgłoś swoją firmę i podaj jak najwięcej informacji na jej temat.
Zdjęcia i opinie klientów (oraz odpowiedzi na opinie) mogą również pomóc w optymalizacji konta Profilu Firmy w Google.
Skorzystaj z pakietu map lokalnych Google
Czy kiedykolwiek przeprowadzałeś lokalne SEO i otrzymałeś trzy polecane sugestie od Google?
Wiesz, w ten sposób.
Tak, te firmy mają mnóstwo szczęścia. Istnieje prawdopodobieństwo, że osoby poszukujące wybiorą jedną z nich i nie będą już szukać dalej swoich potrzeb hydraulicznych. Pech, wszyscy inni.
Oczywiście to sprawia, że niezwykle cenne jest bycie jednym z trzech wymienionych w pakiecie map lokalnych. A dzięki odpowiednim technikom możesz.
Oto trzy rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na dostanie się do jednego z trzech pożądanych miejsc:
Jak wspomniano w poprzednim punkcie, Google priorytetowo traktuje zweryfikowane witryny.
Podaj Google wszystkie swoje dane
Podaj Google wszystkie swoje informacje, w tym nazwę firmy, adres, numer telefonu i godziny pracy.
Zdjęcia i inne multimedia również działają znakomicie. I pamiętaj, każdy kocha obrazy.
Wykorzystaj swoje recenzje
Im lepsze recenzje, tym większe masz szanse na pojawienie się w pakiecie map lokalnych Google.
Zbuduj swoją wewnętrzną strukturę linków
Czy wiesz, że modyfikacja wewnętrznej struktury linków pomoże poprawić Twoje SEO?
Jasne, linki zewnętrzne prowadzące do Twojej witryny są świetne.
Ale nie masz nad nimi kontroli. A ich zdobycie wymaga trochę pracy. Jeśli jeszcze nie możesz ich zdobyć, linkowanie wewnętrzne pomoże Ci:
- Popraw nawigację w swojej witrynie.
- Pokaż Google, która ze stron Twojej witryny jest najważniejsza.
- Ulepsz architekturę swojej witryny.
Wszystko to pomoże Ci uzyskać wyższą pozycję w Google i zwiększyć szanse na odkrycie przez osobę przeprowadzającą wyszukiwanie lokalne.
Twórz cytaty dotyczące NAP
NAP oznacza imię i nazwisko, adres i numer telefonu.
Ogólnie rzecz biorąc, oznacza to informacje o Twojej firmie w Internecie.
Pierwszym miejscem, w którym chcesz mieć swój NAP, jest Twoja witryna internetowa.
Dobrą zasadą jest umieszczenie tych informacji na dole strony głównej, które wspiera pozycjonowanie stron Kraków czyli tam, gdzie odwiedzający spodziewają się je znaleźć.
Twórz cytaty dotyczące NAP. Świetnie jest także umieszczać informacje o swojej firmie w internetowych agregatorach danych.
Agregatory te dostarczają dane do najpopularniejszych witryn, takich jak TripAdvisor, Yelp i Microsoft Bing.
Oto niektóre z najważniejszych, których nie możesz przegapić.
- Aksjomat.
- Oś danych (wcześniej znana jako Infogroup).
- Faktyczny.
- Lokalizacja Neustar.
Umieszczanie swojej witryny we wszystkich najlepszych agregatorach wydaje się nudne, ale warto, jeśli chcesz uzyskać taką funkcję.